תו סגול קולנוע / P06ef4nc8wzihm : לקוחות יקרים ברוכים השבים, התגעגענו.. האולמות יופעלו במתכונת של תו ירוק וחלקם במתכונת של תו סגול. המדריך המלא הלילה נכנסו לתוקפן כמה תקנות חדשות להתמודדות עם נגיף קורונה בישראל, בהן התו השמח לאירועים. במכתב שהגיע לידי גלובס טוענים היוצרים כי ברוב המקרים של התנהלות על סט צילומים יכולים המשתתפים לעמוד בתנאי. בקריון יופעלו 16 אולמות קולנוע שיחולקו כך בחלקם תהיה כניסה על פי תו ירוק ובחלקם על פי תו סגול. אחרי ציפייה ארוכה, ביום חמישי הקרוב צפויים בתי הקולנוע סופסוף להיפתח.

בכדי לקבל תו סגול לקבלת קהל יש למלא ולשלוח טפסי הצהרה. בכל סוגי האולמות מחויבים הצופים. בתי קולנוע למשל, לא יוכלו לפעול, גם תחת תו זה. תמה ישיבת ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה (קבינט הקורונה) הוחלט על הרחבת מתווה התו הירוק לכל ענפי המשק (למעט קניונים ומסחר), החלת תו סגול בקניונים, מגבלות התקהלות באירועים המוניים ושימוש נרחב בבדיקות ראש הממשלה. תו ירוק משמש כאסמכתא לכניסה למקומות ומבנים בישראל.

סינמ×
סינמ×" סיטי from creatixcdn.azureedge.net
בכלל אולמות הקולנוע יישמר מרווח של כסא בין כל הזמנה, מסרו, והוסיפו כי רשימת הסרטים שיעלו עם פתיחת בתי. בכל סוגי האולמות מחויבים הצופים. וזו רק דוגמא אחת מני רבים. בתי קולנוע למשל, לא יוכלו לפעול, גם תחת תו זה. הפעם עדכוני הקורונה נוגעים לתחום התרבות. בהמשך בתי קולנוע והצגות הקלות קורונה כוללות פתיחת קניונים תחת מגבלות, פתיחת מכוני כושר עם תו סגול מיוחד וחזרה ללימודים במתכונת מלאה. עד 31/5 הכניסה לאולמות הקולנוע הינה לפי מגבלות תו סגול/ תו ירוק. צילום הפקות קולנוע וטלוויזיה בעיר.

באתר הרשת אפשר להזמין מקום לפי התו שמתאים לכל מזמין, כאשר רוב הסרטים מוקרנים גם באולמות עם תו ירוק.

לבעלי תו ירוק, ואולמות סגולים, במתכונת מגבלות התו סגול, שבהם הוגבלה הכניסה ל־50 צופים והם מיועדים בעיקר לילדים ובני נוער שאינם מחוסנים. אמן וממשלת ישראל תיתן תו סגול עם תאריך לפתיחת בתי קולנוע בישראל. בקריון יופעלו 16 אולמות קולנוע שיחולקו כך בחלקם תהיה כניסה על פי תו ירוק ובחלקם על פי תו סגול. תמה ישיבת ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה (קבינט הקורונה) הוחלט על הרחבת מתווה התו הירוק לכל ענפי המשק (למעט קניונים ומסחר), החלת תו סגול בקניונים, מגבלות התקהלות באירועים המוניים ושימוש נרחב בבדיקות ראש הממשלה. עד 31/5 הכניסה לאולמות הקולנוע הינה לפי מגבלות תו סגול/ תו ירוק. באולמות התו הסגול ישבו גם כאלה בעלי תו ירוק, כך נראה. זו לא בעיה ליצור מתווה שבו הקרנות מסוימות, המיועדות לכל המשפחה, יאכפו תו סגול וריחוק חברתי מוקפד, והקרנות ערב יהיו פתוחות באופן מלא למתחסנים, כמו כל אירוע אחר. במכתב שהגיע לידי גלובס טוענים היוצרים כי ברוב המקרים של התנהלות על סט צילומים יכולים המשתתפים לעמוד בתנאי. ההגבלות כוללות חובת עטיית המסכה לאורך ההופעה / הסרט וביטול הפסקות. כאן ניתן להנפיק תעודת קורונה של משרד הבריאות ותו ירוק. הביקורת על התו הירוק תעשה בכניסה לאולם. צילום הפקות קולנוע וטלוויזיה בעיר. הוא יצטרך לגשת לקופה ולהחליף להקרנה של תו סגול, אם יש כזאת באותה שעה.

אנחנו שמחים שבחרתם לצפות בסרט בסינמה סיטי ואנחנו עושים את המיטב כדי שלא רק תהנו מהביקור אלה כדי שנוכל כולנו לשמור על הבריאות. מתחמי הכושר וההופעות יתאפשרו רק למתחסנים ולפי תפוסה. במגן ישראל סיימו לגבש את המתווה באמצעותו תתחדש פעילות המסחר, התרבות והפנאי. באולמות התו הסגול ישבו גם כאלה בעלי תו ירוק, כך נראה. בתי קולנוע למשל, לא יוכלו לפעול, גם תחת תו זה.

×'תי ×
×'תי ×"קולנוע חוזרים איך ישתל×'ו ×™×—×" ×"פופקורן ו×"מסכות ×'לו×'ס from res.cloudinary.com
אז תודה על ההקשבה שלכם. בקריון יופעלו 16 אולמות קולנוע שיחולקו כך בחלקם תהיה כניסה על פי תו ירוק ובחלקם על פי תו סגול. בכלל אולמות הקולנוע יישמר מרווח של כסא בין כל הזמנה, מסרו, והוסיפו כי רשימת הסרטים שיעלו עם פתיחת בתי. אנחנו שמחים שבחרתם לצפות בסרט בסינמה סיטי ואנחנו עושים את המיטב כדי שלא רק תהנו מהביקור אלה כדי שנוכל כולנו לשמור על הבריאות. האולמות יופעלו במתכונת של תו ירוק וחלקם במתכונת של תו סגול. עד 31/5 הכניסה לאולמות הקולנוע הינה לפי מגבלות תו סגול/ תו ירוק. הביקורת על התו הירוק תעשה בכניסה לאולם. תעודת קורונה כתובה בעברית ובאנגלית ותשמש כאישור רפואי וכאסמכתה בינלאומית שהתחסנת או החלמת.

עד 31/5 הכניסה לאולמות הקולנוע הינה לפי מגבלות תו סגול/ תו ירוק.

ההגבלות כוללות חובת עטיית המסכה לאורך ההופעה / הסרט וביטול הפסקות. לקוחות יקרים ברוכים השבים, התגעגענו. לבעלי תו ירוק, ואולמות סגולים, במתכונת מגבלות התו סגול, שבהם הוגבלה הכניסה ל־50 צופים והם מיועדים בעיקר לילדים ובני נוער שאינם מחוסנים. עד 31/5 הכניסה לאולמות הקולנוע הינה לפי מגבלות תו סגול/ תו ירוק. וזו רק דוגמא אחת מני רבים. במכתב שהגיע לידי גלובס טוענים היוצרים כי ברוב המקרים של התנהלות על סט צילומים יכולים המשתתפים לעמוד בתנאי. אחרי ציפייה ארוכה, ביום חמישי הקרוב צפויים בתי הקולנוע סופסוף להיפתח. הצטרפו עכשיו ותקבלו כל שבוע הטבות, עדכונים והמלצות לבילוי עם הילדים במגן ישראל סיימו לגבש את המתווה באמצעותו תתחדש פעילות המסחר, התרבות והפנאי. הוא יצטרך לגשת לקופה ולהחליף להקרנה של תו סגול, אם יש כזאת באותה שעה. בכדי לקבל תו סגול לקבלת קהל יש למלא ולשלוח טפסי הצהרה. בקריון יופעלו 16 אולמות קולנוע שיחולקו כך בחלקם תהיה כניסה על פי תו ירוק ובחלקם על פי תו סגול. הביקורת על התו הירוק תעשה בכניסה לאולם.

המדריך המלא הלילה נכנסו לתוקפן כמה תקנות חדשות להתמודדות עם נגיף קורונה בישראל, בהן התו השמח לאירועים. אחרי ציפייה ארוכה, ביום חמישי הקרוב צפויים בתי הקולנוע סופסוף להיפתח. בהמשך בתי קולנוע והצגות הקלות קורונה כוללות פתיחת קניונים תחת מגבלות, פתיחת מכוני כושר עם תו סגול מיוחד וחזרה ללימודים במתכונת מלאה. מתחמי הכושר וההופעות יתאפשרו רק למתחסנים ולפי תפוסה. כולל בית קולנוע, תיאטרון ואולם תרבות ולרבות הקרנת סרט, הצגת תיאטרון, קונצרט, הופעת מחול או מוזיקה ואירוע ספרותי, ולרבות טקס הכולל מרכיבים דומים, וכן אצטדיון, מגרש.

מ×
מ×"ו תו ירוק אתר רמזור קורונ×" from corona.health.gov.il
עלה מעבר לים כבר בדצמבר. בהמשך בתי קולנוע והצגות הקלות קורונה כוללות פתיחת קניונים תחת מגבלות, פתיחת מכוני כושר עם תו סגול מיוחד וחזרה ללימודים במתכונת מלאה. כולל בית קולנוע, תיאטרון ואולם תרבות ולרבות הקרנת סרט, הצגת תיאטרון, קונצרט, הופעת מחול או מוזיקה ואירוע ספרותי, ולרבות טקס הכולל מרכיבים דומים, וכן אצטדיון, מגרש. ההגבלות כוללות חובת עטיית המסכה לאורך ההופעה / הסרט וביטול הפסקות. תו שמח, תו ירוק ומה שביניהם: בתי קולנוע למשל, לא יוכלו לפעול, גם תחת תו זה. בכדי לקבל תו סגול לקבלת קהל יש למלא ולשלוח טפסי הצהרה. באתר הרשת אפשר להזמין מקום לפי התו שמתאים לכל מזמין, כאשר רוב הסרטים מוקרנים גם באולמות עם תו ירוק.

Hot cinema הינה רשת בתי קולנוע מהמובילות בישראל.

עד 31/5 הכניסה לאולמות הקולנוע הינה לפי מגבלות תו סגול/ תו ירוק. הקצאת מקרקעין עבור עמותות ומלכרים; לבעלי תו ירוק, ואולמות סגולים, במתכונת מגבלות התו סגול, שבהם הוגבלה הכניסה ל־50 צופים והם מיועדים בעיקר לילדים ובני נוער שאינם מחוסנים. אולמות הקולנוע יופעלו חלקם במתכונת של תו ירוק וחלקם במתכונת של תו סגול, לפי בחירת הקהל. לקוחות יקרים ברוכים השבים, התגעגענו. אז איך זה עובד וכיצד ניתן לקבל את התו הסגול ? תעודת קורונה כתובה בעברית ובאנגלית ותשמש כאישור רפואי וכאסמכתה בינלאומית שהתחסנת או החלמת. החנויות והקניונים ייפתחו לכלל הקונים תוך הגבלת לקוחות לפי גודל השטח. אמן וממשלת ישראל תיתן תו סגול עם תאריך לפתיחת בתי קולנוע בישראל. יש אמנם כמה הקרנות של תו סגול, שאליהן ילדים דווקא כן יכולים. במכתב שהגיע לידי גלובס טוענים היוצרים כי ברוב המקרים של התנהלות על סט צילומים יכולים המשתתפים לעמוד בתנאי. בין השאר יוקרנו וונדר וומן 1984, זוכי האוסקר ארץ נוודים ונשמה. ההגבלות כוללות חובת עטיית המסכה לאורך ההופעה / הסרט וביטול הפסקות.